Jesteś tutaj

Drogerie Rossmann w Outlet Center w Lublinie i Białymstoku

Drogeria Rossmann poszerzy i uatrakcyjni gamę produktów dostępnych dla klientów w powstających projektach Outlet Center w Lublinie i Białymstoku, dołączając do sklepów z branży odzieżowej, wyposażenia wnętrz i sportowej. Inwestor właśnie poinformował o podpisaniu umów najmu na obydwa projekty. Każdy ze sklepów Rossmann zajmie ok. 400 m2.

Drogerie Rossmann, obecne na rynku polskim od 1993 roku, mają ponad 850 sklepów w 365 miastach. Placówki znajdują się zarówno w centrach handlowych największych miast Polski, jak również w mniejszych miejscowościach. Każdego dnia zakupy robi w nich 600 000 klientów. Udział firmy w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi 22%.
Projekty Outlet Center w Lublinie i Białymstoku wypełnią lukę na mapie centrów outletowych we wschodniej części Polski. Dzięki nim klienci będą mieć dostęp do markowych produktów pochodzących z poprzednich kolekcji, nadwyżek produkcyjnych czy serii próbnych w cenach znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej.

Zarówno Outlet Center w Lublinie, jak i Białymstoku charakteryzują się doskonałym położeniem, tak dla mieszkańców aglomeracji, jak i osób przybywających spoza miasta. Będą też częścią parków handlowych. W Lublinie obok przyszłego outletu działa już Castorama, w Białymstoku natomiast poza Castoramą w grudniu 2013 otwarto stację paliw i dyskont sieci Biedronka, w planach jest także market meblowy „Agata Meble.”

Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FIZ FORUM XVIII. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Architektura przyjmuje, że istnieją cztery wymiary przy projektowaniu: długość, szerokość, wysokość i czas. Ten czwarty wymiar jest dla Rossmanna kluczowy. To wspólny mianownik uniwersalnego projektu sklepu dostosowanego do klientów w każdym wieku. Rossmann rozpoczyna konkurs „Generacje Rossmann – czwarty wymiar przestrzeni”.

Rossmann po raz kolejny został wyróżniony za ekspansję na polskim rynku. Podczas 11. edycji CEE Retail Real Estate Awards otrzymał tytuł Speciality Retailer. Nagrodzono firmy i osoby, które w minionym roku miały największy wpływ na rozwój w sektorze handlu.

X