Jesteś tutaj

Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.

Polacy pokochali szybkie płatności, o czym świadczy rekordowo wysoki udział kart bezstykowych w całości rynku kart płatniczych wynoszący ponad 80%. Pod tym względem jesteśmy europejskim liderem. Według danych banku centralnego na koniec I kwartału 2018 r. ponad 98% spośród 646,7 tys. terminali w Polsce akceptowało transakcje zbliżeniowe.

Foto: shutterstock.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

Akcje promocyjne polegające na zbieraniu punktów lub naklejek cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Bazują one na ludzkiej skłonności do konformizmu – posiadanie oferowanych przez nie gadżetów może bowiem decydować o akceptacji grupy. Polacy lubią także czuć się wyjątkowo, a zdobycie nagrody za naklejki może im w tym pomóc. Eksperci nie mają wątpliwości, że w Polsce niezbędna jest edukacja zwiększająca świadomość konsumencką i pozwalająca uniknąć pułapek tego rodzaju promocji.

25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje swoim klientom rabat na garnki i patelnie. Nowa kampania NETTO potrwa do 26 maja br. Za zrobione zakupy klienci sieci otrzymają do 72% rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwoli uzyskać rabat.

X