Jesteś tutaj

ALDI przeprowadza Wielki Test Produktów

Sieć sklepów ALDI rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci.

To ich opinie stanowią najważniejszy wyznacznik działań ALDI. Od września ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym nowym sloganem marki. Jej bohaterami są właśnie wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie swojej kampanii.

W pierwszym etapie Wielkiego Testu ALDI sieć przygotowała dwa rodzaje paczek. W 200 z nich były tzw. produkty suche, drugi rodzaj stanowiły paczki z tzw. łańcuchem zimna (100 paczek). Testy pozwoliły zebrać od 80 do 150 opinii dla każdego z produktów. Do kolejnego etapu przygotowano 400 paczek, które właśnie trafiają do rąk ambasadorów.

Dotychczas zgłosiło się 15 tys. chętnych do testowania produktów marki własnej ALDI. Jak podkreśla sieć, testy są cykliczne i będą odbywały się na przestrzeni kolejnych miesięcy, dlatego wszyscy, którzy zgłosili się i nie zostali wyłonieni w pierwszym etapie wciąż mają szansę otrzymać paczki przy kolejnych naborach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi Polska zaczyna zmieniać wizerunek tego niemieckiego dyskontu. Związany z firmą menadżer rozpoczął od zmiany polityki płacowej.

1 stycznia 2015 r. na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów Mila. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.

X

Przeczytaj również