Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.
Wyróżnienie dziennika Rzeczpospolita dla marki Żywiec Zdrój jest potwierdzeniem, że troska o odpowiednie nawodnienie Polaków przynosi efekty. Konsumenci coraz chętniej do picia wybierają wodę, dzięki czemu rynek wody butelkowanej rośnie. Sam produkt, który oferuje Żywiec Zdrój, jest najczęściej wybierany przez konsumentów w stosunku do oferty innych producentów . Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci, w jakiej stworzyła ją natura. Dzięki temu, niskiej mineralizacji oraz trosce o jakość i bezpieczeństwo produktu, Żywiec Zdrój jest odpowiedni do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku i stanu zdrowia, nawet dla tak szczególnych grup jak niemowlęta, dzieci, kobiety w ciąży i karmiące.