Już niedługo w sklepach franczyzy Nasz Sklep i LD Holding wprowadzony zostanie program o zasięgu ogólnopolskim „Zakupowy Szał”, który ma przynieść znaczny wzrost obrotów, a dla 4000 sklepów jest szansą na osiągnięcie założonych planów sprzedażowych. Sieci detaliczne GK Specjał, w skład której wchodzą następujące formaty: Delikatesy Premium Nasz Sklep, Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, a w ramach LD Holding brandy: Livio i Sieć 34 wprowadzają loterię w postaci „zdrapek” dla konsumentów, co znacząco uatrakcyjni wizerunek tych sieci. W sumie wśród klientów wylosowane zostanie ponad 100 tys. nagród. Według Mariana Zycha, wiceprezesa LD Holding, będzie to przysłowiowy strzał w dziesiątkę, zarówno dla właścicieli sklepów, producentów, jak i dla klientów. Akcja ma szansę dotrzeć do dużej rzeszy klientów, ponieważ GK Specjał jest właścicielem największej franczyzy z polskim kapitałem i obsługuje ponad 20 tys. odbiorców, w tym 4000 sklepów zrzeszonych w franczyzie Nasz Sklep oraz LD Holding.