POLOmarket pomimo trudnej sytuacji rynkowej, dynamicznie się rozwija, umacniając pozycję lidera w kategorii supermarketów. W 2013 roku do sieci dołączyło 36 nowych placówek. W 2014 roku polska sieć POLOmarket planuje otworzyć co najmniej 50 kolejnych sklepów.
Po 12 miesiącach 2013 r. POLOmarket odnotował blisko 6% wzrost sprzedaży, co przełożyło się na wartość przychodów równą 3,75 mld. Wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii.
W 2013 roku w sklepach POLOmarket na terenie całego kraju zakupów dokonało ponad 170 milionów klientów, liczba ta wzrosła o blisko 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
POLOmarket jest największą siecią handlową ze 100% polskim kapitałem, stabilnym i niezmiennym od chwili powstania firmy w 1997 roku. Grupa POLOmarket daje zatrudnienie blisko 12 tys. pracowników.