Firma Żywiec Zdrój, której misją jest zachęcanie Polaków, by pili zdrowiej, podąża za turystami z nową kampanią „Weź wodę nad wodę”, dbając o prawidłowe nawodnienie w najgorętszych miesiącach roku. W tym roku Żywiec Zdrój szczególnie dba o odpowiednie nawodnienie wypoczywających nad morzem Polaków i rozwój całej kategorii, budując widoczność oraz dostępność produktów już od drogi nad morze, aż po samą plażę. W ramach kampanii „Weź wodę nad wodę” Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań łączących outdoor, dedykowane ekspozycje POS, obecność na największych wydarzeniach w nadmorskich miejscowościach oraz w kanale HoReCa, jak również dedykowane komunikaty na samych produktach. Żywiec Zdrój wita więc turystów jadących nad morze zarówno samochodem, pociągiem, jak też i lecących samolotem, korzystających ze stacji benzynowych i wypoczywających na plaży czy w rodzinnych parkach rozrywki. Specjalnie na potrzeby kampanii Żywiec Zdrój przygotował limitowaną edycję opakowań wody niegazowanej, w poręcznym formacie 0,7 l z dedykowanymi, humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności.