15 maja przypadają obchody Międzynarodowego Dnia Rodzin. Z tej okazji Wafle Familijne zapraszają do udziału w wyjątkowej akcji społecznej. Za każde opublikowane zdjęcie marka Familijne przekaże 1 zł na konto Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Środki finansowe zebrane w ramach aktywacji zostaną przeznaczone na wakacje dla podopiecznych Fundacji. Akcja zostanie przeprowadzona pomiędzy 29 kwietnia a 15 maja, a jej zasady można znaleźć w social mediach marki Familijne.
Z rodziną najlepiej wychodzi się tylko na zdjęciu? Przypadający 15 maja Międzynarodowy Dzień Rodzin to idealna okazja, aby udowodnić, że nic bardziej mylnego! W trakcie dwóch tygodni trwania akcji Wafle Familijne zachęcają konsumentów do podzielenia się swoją definicją rodzinności. Wystarczy opublikować rodzinne zdjęcie, oznaczyć instagramowy profil marki @wafle_familijne oraz dodać hashtag #FamilijneRodzinnie. Taki drobny gest wesprze organizację wakacji dla dzieci z rodzin adopcyjnych.
– Wspólnie z marką Familijne będziemy celebrować Międzynarodowy Dzień Rodzin, organizując wyjątkową akcję społeczną, w której głos oddajemy naszym Konsumentom. Zwracamy się do wszystkich rodzin – niezależnie od jej definicji: pokażcie nam Wasze znaczenie familijności, a my za każde takie zdjęcie przekażemy złotówkę na wakacje dla dzieci z rodzin adopcyjnych. Razem możemy zrobić wiele dobrego, pokażmy więc #FamilijnieRodzinnie – mówi Ewelina Haraburda, Marketing Manager w grupie Colian.
W ostatnich latach definicja rodziny uległa znacznej ewolucji. Oczywiście nadal pierwsze skojarzenie to osoby, z którymi łączą nas więzy krwi. Jednak rodziną nazywamy też osoby, które z różnych powodów są nam bliskie i z którymi – po prostu – lubimy razem spędzać czas. Często o tym, że „są dla mnie jak rodzina” mówimy o grupie przyjaciół, miłośnikach konkretnej dyscypliny sportowej czy nawet towarzyszących nam na co dzień zwierzętach. Niezależnie od tego, jak definiujemy rodzinę, ważne jest, aby ją doceniać i cieszyć się nią na co dzień. Do tego właśnie namawia marka Familijne z okazji Międzynarodowego Dnia Rodzin.
– Akcja #FamilijneRodzinnie stwarza okazję do zorganizowania wakacji dla naszych podopiecznych, za co jesteśmy ogromni wdzięczni. Ważne jest dla nas również, że marka Familijne za sprawą akcji podnosi potrzebną społecznie dyskusję na temat znaczenia i roli szeroko rozumianej rodzinności. W naszej Fundacji wiemy, że rodzinę tworzą nie krewni, a osoby okazujące sobie wsparcie i dobro bez względu na okoliczności. Dlatego też cieszymy się, że właśnie za takim przekazem opowiada się również marka Familijne – mówi Wojciech Pytel, Prezes Zarządu Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Informacje