Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”

Kampanie

Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”

Marka Familijne wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.

Familijne Gofrowe to unikalna na rynku linia kruchych wafelków z kremowym musem w kilku najbardziej popularnych smakach, m.in. czekoladowym i waniliowym. W ostatnim czasie portfolio marki uzupełnił wariant karmelowy.

Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy, przy jednoczesnym podkreśleniu najmocniejszych atrybutów produktu. Hasło „Mus je schrupać” zwraca uwagę na kruchość wafelka i nadzienie w formie musu. Komunikacja podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne.

Emisje spotów reklamowych (15- i 30-sekundowych) zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do połowy marca br. Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych, między innymi na YouTube oraz platformach VOD.