Oddział samochodów dostawczych Volkswagena zanotował wzrost sprzedaży na polskim rynku, w pierwszych trzech kwartałach br. Także w skali światowej sprzedano więcej samochodów. Dużym zainteresowaniem cieszył się produkowany w zakładach we Wrześni Crafter.
Na polskim rynku popyt na auta dostawcze marki VWU wzrósł do 6 573 sztuk (+11,69%). Jest to poprawa o 688 sztuk, w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Po 9 miesiącach 2017 r. liderem w swoim segmencie jest seria T, której sprzedaż wzrosła niemal o 19%. Co piąte auto sprzedawane w tym segmencie ma na masce logo Volkswagena. Od stycznia do września 2017 r. klientom dostarczono 2.551 takich pojazdów, czyli o 403 egzemplarze więcej niż przed rokiem.
Największy wolumen sprzedaży miał model Caddy 2 689 sztuk. Z kolei największy wzrost w stosunku rocznym odnotował Crafter +29,5%
Przy liczbie rejestracji wynoszącej w ciągu pierwszych 9 miesięcy 2017 r. w sumie 6 573 aut, udział marki w rynku pojazdów dostawczych wzrósł do 11,07%.
Volkswagen Samochody Użytkowe w ciągu trzech kwartałów bieżącego roku dostarczył do klientów na całym świecie 367 900 egzemplarzy modeli T, Caddy, Crafter i Amarok. Oznacza to wzrost o 4,9% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.