Transgourmet i Selgros Cash & Carry wspierają branżę HoReCa

Detal/Hurt

Transgourmet i Selgros Cash & Carry wspierają branżę HoReCa

10 marca 2021

36 restauratorów z całej Polski będzie miało możliwość sprzedaży swoich produktów w 19 halach Selgros Cash & Carry w marcu. Ponadto oferta blisko 100 lokali oraz specjalne zniżki od 4 dostawców cateringów dietetycznych zostaną wypromowane w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros, która trafi do ponad 600 000 klientów sieci.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuuje wszechstronne działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej. Jednym z nich jest wsparcie marketingowe przedsiębiorców z branży horeca poprzez udostępnienie im przestrzeni handlowej w halach sieci oraz akcja promocyjna w gazetce Selgros.

W marcu w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami pojawią się specjalne stoiska wypełnione kulinarnymi przysmakami z lokalnych restauracji. Dla klientów sieci, będzie to również okazja do zamówienia cateringu na zbliżające się święta wielkanocne. Oferta kolejnych, blisko 100 lokali świadczących usługi na dowóz zostanie zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Warto podkreślić, że znajdą się z niej także kody rabatowe na ofertę firm cateringowych, które codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży – ulotka trafi do ponad 600 000 klientów sieci.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry są nie tylko czołowym dostawcą najlepszych produktów dla gastronomii, ale także od lat rozwijają i wspierają branżę horeca w kraju. W aktualnej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, chcemy pomóc naszym klientom gastronomicznym. Cieszymy się, że udostępniona przez nas przestrzeń w halach Selgros może być realnym wsparciem dla lokalnych restauratorów i ich biznesów – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Pierwsza edycja promująca restauratorów w halach sieci miała miejsce w grudniu. Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród odwiedzających hale, jak i wśród restauratorów, którzy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, dlatego firma postanowiła kontynuować ją w 2021 r.