Tic Tac® odświeża komunikację na Instagramie, celując w młode pokolenie

Konkursy i akcje

Tic Tac® odświeża komunikację na Instagramie, celując w młode pokolenie

11 grudnia 2024

Nowy kanał marki na Instagramie, @tictacglobal, wystartował w drugiej połowie października. Na początek marka wprowadziła teaser nowej komunikacji, by następnie ruszyć z treściami skierowanymi do odświeżonej grupy docelowej – GenZ.

Za strategię, koncepcję kreatywną, produkcję treści, moderację oraz promocję mediową nowego kanału Tic Tac® na Instagramie odpowiada agencja VML Poland, wyłoniona w wyniku przetargu. Agencja już wcześniej obsługiwała kanał marki na Instagramie w latach 2014-22.

W 2024 roku przypada 10 rocznica współpracy VML Poland z Ferrero International. W ramach bieżących działań realizowanych dla marki agencja opracowuje globalne assety oraz toolkity na wszystkie rynki, na których jest obecny Tic Tac®. Ponadto VML Poland odpowiada za projekt i wdrożenie globalnej strony internetowej dla marki Tic Tac®.

Tic Tac® to jedna z międzynarodowych marek Grupy Ferrero. Tic Tac® powstał w 1969 roku i od razu odniósł sukces jako unikalny cukierek odświeżający oddech, wyróżniający się charakterystycznym wieczkiem typu flip-top i dźwiękiem „grzechotania”. Tic Tac® w oryginalnych smakach mięty i pomarańczy dosłownie podbił świat, zdobywając rynki na pięciu kontynentach. Dążąc do zaskakiwania i zachwycania konsumentów świeżymi doznaniami smakowymi, Tic Tac® stał się jedną z wiodących marek na rynku słodyczy kieszonkowych, oferując szeroką gamę miętowych, owocowych i oryginalnych smaków.