Tesco wprowadza usługę „Zamów i odbierz” do kolejnych lokalizacji

Detal/Hurt

Tesco wprowadza usługę „Zamów i odbierz” do kolejnych lokalizacji

Tesco reaguje na potrzeby klientów w obszarze sprzedaży internetowej. W maju rozszerzona została usługa „Zamów i odbierz” i na mapie Polski pojawiły się kolejne lokalizacje, w których klienci mogą zamawiać produkty online.

Tesco rozszerza w Polsce sieć lokalizacji, w których dostępna jest opcja „Zamów i odbierz” (ang. „Click&Collect”). Obecnie rozwiązanie pojawiło się także w sklepach Tesco w Opolu Częstochowie, Zielonej Górze, Jeleniej Górze i Kielcach. Łącznie w całym kraju działa już 14 takich punktów.

– W maju uruchomiliśmy usługę „Zamów i odbierz” w pięciu dodatkowych miastach. Pozwala nam to na obsługę 15% więcej klientów w ramach tego tylko rozwiązania. Cały czas analizujemy także inne możliwości i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. Kolejne nowości, poszerzające dostępność naszych usług, pojawią się już wkrótce – podkreśla Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

W ramach usługi klienci mogą zamówić produkty online, odebrać je w sklepie lub wybrać dostawę do domu przez firmę taksówkową, współpracującą z Tesco. Zamówienia można składać przez stronę internetową lub aplikację mobilną przez całą dobę, z możliwością odbioru w dowolnym dniu i w wybranych godzinach. Zamówienia na kolejny dzień przyjmowane są do godz. 23:00. Płatności dokonuje się online lub kartą płatniczą przy odbiorze zakupów w sklepie. Przy realizacji zamówienia przez firmę taxi współpracującą z Tesco zapłata musi być dokonana on-line. Pracownicy Tesco rozpoczynają kompletowanie produktów już od samego rana.

– Zamówienie można zrobić na komputerze lub smartfonie, nasi pracownicy pakują zakupy, wybierając najświeższe produkty z półek, a odbiór zakupów zajmuje kilka minut. Już teraz w każdym tygodniu taką opcję wybiera ok. 2 tysiące naszych klientów w Polsce – dodaje Magdalena Tomalska, zarządzająca operacjami online Tesco na polskim rynku.