W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.
– Działania dla dobra planety, w tym ograniczanie zużycia papieru, to jeden z czterech filarów Strategii Pomocnych Gestów Tesco. W Polsce zainicjowano kolejne działania w tym zakresie. Firma zachęca użytkowników Clubcard do rezygnacji z kwartalnego wyciągu w formie papierowej.
Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji naturalnie wpływa na zmianę zachowania i oczekiwania klientów, którzy coraz częściej migrują do świata online. Chcemy za nimi podążać, oferując prostą migrację. Proponujemy, by w nowoczesny i prosty sposób połączyć troskę o środowisko, wygodę i oszczędność – mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Działu Marketingu w Tesco.
Za przejście na wersję cyfrową klubowicze otrzymają jednorazowy kupon o wartości 10 złotych. Wystarczy zalogować się na swoje konto Clubcard, a następnie wybrać Ustawienia i zaznaczyć „online za pośrednictwem e-mail” w pozycji Preferencje Kontaktu.
Użytkownicy Clubcard, poza wspomnianym kuponem, mogą dodatkowo liczyć na specjalne rabaty do 20% w ramach czwartej edycji akcji „Ciepło, cieplej, RABAT”.
– Po raz kolejny organizujemy akcję lojalnościową „Ciepło, cieplej, RABAT”. Poprzednie trzy edycje akcji pokazały, że klienci doceniają prosty i jasny mechanizm i atrakcyjne, szybko dostępne rabaty na całe zakupy. W ubiegłorocznej edycji akcji klienci zgromadzili ponad 2,5 mln znaczków – komentuje Patrycja Zabierowska.
Od 30.07. do 02.09.2020 r. za każde wydane 30 zł z kartą lub aplikacją Clubcard klient otrzyma jeden znaczek. 10 znaczków wymiennych jest na rabat w wysokości 10%, a za 20 zebranych znaczków przysługuje rabat 20%.
Clubcard jest jednym z pięciu największych programów lojalnościowych w Polsce pod względem penetracji rynku . Tygodniowo jego użytkownicy dokonują ponad 3 mln transakcji.