Comexposium Group, organizator SIAL (Salon International de l’Alimentation) ogłosił, że edycja SIAL Paris 2020, początkowo zaplanowana na jesień tego roku, ma zostać przesunięta na 15-19 października 2022 r.
Organizatorzy swoją decyzję tłumaczą tym, że ostatnie wydarzenia na świecie i wynikające z nich niepewności doprowadziły do zmiany opinii wśród odbiorców, z którymi konsultowano się w ostatnich dniach, przy czym większość chce teraz odłożyć to wydarzenie. Wobec tego zapadła decyzja o przełożeniu targów.
Zgodnie z misją targów SIAL, zdecydowanym zamiarem pozostaje utrzymywanie kontaktu z rynkiem oraz towarzyszenie ożywieniu i transformacji uczestników rynku spożywczego. W każdej edycji rozszyfrowuje się rynek i trendy pojawiające się w światowym sektorze spożywczym, a przez ponad 50 lat niestrudzenie targi odkrywały się na nowo jako imperatyw w przemyśle spożywczym.
W związku z tym od października 2020 r. SIAL oferować będzie serię nowych wydarzeń dotyczących głównych globalnych problemów, trendów i innowacji, które mają kształtować przemysł spożywczy przyszłości. Wśród najważniejszych z nich znajdzie się międzynarodowe badania przeprowadzone przez partnerów-ekspertów SIAL: Kantar, ProtéinesXTC i Gira. Przełomowa analiza wiodących trendów i ich ewolucji w czasie, oparta na podejściu bazującym na trzech filarach: oczekiwaniach klientów, innowacjach produktowych i zachowaniach poza domem.