Sieci sklepów z kosmetykami rozpoczęły swoją ofensywę i do końca 2016 r. mają otworzyć w Polsce ponad 1000 sklepów, informuje „Puls Biznesu”. Głównym liderem rynku pozostaje sieć Rossmann, która do końca tego roku planuje otworzyć jeszcze 150 sklepów i zatrudnić około 2000 osób. Już w styczniu 2015 r. Rossmann będzie mógł świętować otwarcie tysięcznej placówki handlowej. Główną konkurencją dla niemieckiego potentata są obecnie drogerie Hebe, które działalność na polskim rynku rozpoczęły trzy lata temu. Sieć może pochwalić się już 111 sklepami ulokowanymi w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. W latach 2014-2016 sieć ma powiększyć się o kolejne 200 sklepów. Wciąż ważną pozycję na rynku odgrywają drogerie Natura, rozwija się też najmłodsza w tym gronie polska sieć Dayli należąca do Hygieniki.
Źródło: Puls Biznesu