Marka Żywiec Zdrój otrzymała tytuły „Superbrands 2015/2016” i „Superbrands Created in Poland 2015/2016”, tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku.
Certyfikaty przyznane przez The Superbrands Ltd. są dowodem, że obrana przez markę Żywiec Zdrój strategia zachęcania dzieci i dorosłych do zdrowego nawodnienia, przy jednoczesnej trosce o naturę, jest jak najbardziej słuszna. Za marką Żywiec Zdrój od lat stoją zarówno wysokiej jakości produkty, jak też programy edukacyjne i inicjatywy popularyzujące dbałość o naturę oraz zdrowy nawyk picia wody od najmłodszych lat. Tytuł „Superbrands” potwierdza, że siła marki stale rośnie.
Proces wyboru marek nominowanych do tytułu „Superbrands” przebiega kilku etapowo i obejmuje badania konsumenckie przeprowadzane przez instytut ARC Rynek i Opinia oraz ocenę eksperckiej Rady Marek. Kryteria, którymi kierują się członkowie Rady, to m.in.: rozpoznawalność i wyrazistość wizerunku marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój czy aktywne budowanie relacji z konsumentami.
Już od ponad dwudziestu lat międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. wyłania i nagradza najmocniejsze marki obecne na lokalnych rynkach. Obecnie działa w 87 krajach świata.