PSH Lewiatan kontynuuje swoją ekspansję. Od początku roku sieć zwiększyła liczbę nowych sklepów o 87 lokalizacji. Ostatnio otwarto sklepy w Gozdnicy, Jaszkowej i Krapkowicach. Klienci znajdą w nich pełną ofertę asortymentową Lewiatana.
– Rozwój sieci jest kluczowym punktem naszej strategii, ale intensywnie pracujemy także nad dopasowaniem i optymalizacją naszego asortymentu. Naszym priorytetem na najbliższy czas jest również rozwój marki własnej Lewiatan, jak również bliska współpraca z polskimi producentami, którzy zaopatrują nasze sklepy w najlepsze produkty lokalne i regionalne. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych klientów, dlatego dążymy do wypracowania jednolitego standardu wszystkich placówek zrzeszonych w naszej sieci – komentuje Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.
Rozwój sieci to jeden z priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już pod szyldem Lewiatana. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po duże supermarkety.
oprac. J.R.