PSH Lewiatan z nagrodą Blix Awards – wybór konsumentów w kategorii Innowacyjna Sieć Roku

Franczyza

PSH Lewiatan z nagrodą Blix Awards – wybór konsumentów w kategorii Innowacyjna Sieć Roku

14 listopada 2022

Sieć Lewiatan została zwycięzcą tegorocznej edycji programu BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów w kategorii Innowacyjna Sieć Roku w grupie Supermarkety. Konsumenci biorący udział w badaniu opinii wskazali, że Lewiatan regularnie i konsekwentnie wprowadza w swoich placówkach nowe technologie skierowane do klientów, których celem jest usprawnienie procesu zakupów.

„INNOWACYJNA SIEĆ ROKU” to nowa kategoria, organizowanego już po raz trzeci, programu branżowego BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów. W tym roku zebrano i przeanalizowano przeszło 4 mln opinii na temat działalności 84 sieci handlowych oraz ich codziennego funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności rynkowej. W następstwie tego wręczono 33 nagrody i 12 wyróżnień.

Blisko 120 tys. konsumentów wypowiedziało się na temat tego, które z sieci handlowych dokonały w ostatnim czasie największego postępu, m.in. wprowadzając w swoich placówkach nowe technologie ułatwiające im robienie szybkich, wysokojakościowych i tanich zakupów. Ich zdaniem w grupie supermarketów zwyciężył Lewiatan.

– Muszę przyznać, że bycie siecią numer jeden pod względem technologicznym jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Tym bardziej że zostało przyznawane głosami konsumentów, a to właśnie klienci stoją w centrum wszystkich naszych działań. Od blisko dwóch lat realizujemy projekt transformacji technologicznej i cyfrowej sieci, inwestując w narzędzia usprawniające kluczowe procesy. Testujemy różne rozwiązania ułatwiające zakupy naszym klientom. Zachęcamy ponadto naszych przedsiębiorców do wdrażania technologii oszczędzających energię i wspierających środowisko naturalne. Z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w tej kwestii i dalej będziemy poszukiwać rozwiązań usprawniających nasze sklepy – Marcin Poniatowski, członek zarządu, dyrektor marketingu PSH Lewiatan.

PSH Lewiatan od ponad dwóch lat rozwija narzędzia do komunikacji z konsumentem. Cyfryzacja sieci umożliwiła m.in. rozszerzenie portfolio ogólnopolskich działań promocyjnych o nowe modele aktywności opartych na mechanizmach wielopaków oraz promocji warunkowych. Aplikacja mobilna „Mój Lewiatan” ma już obecnie możliwość kompleksowego zarządzania kontem lojalnościowym, obsługi tzw. wirtualnej karty czy też dostępu do informacji o promocjach w lokalnych sklepach. Połączony z nią program lojalnościowy jest stale rozwijany i dostępny niemalże we wszystkich placówkach. W tym roku zaprezentowany został również nowy koncept sklepu, dedykowany szybkim misjom zakupowym.

Program BLIX AWARDS jest postrzegany jako cenne narzędzie, dostarczające branży ogromną wiedzę na temat odbioru sieci handlowych przez bardzo szeroką grupę klientów.