Polska Grupa Supermarketów świętuje trzecią rocznicę programu „Punktomaniacy”, prowadzonego w sklepach Top Market, Delica i Minuta8. Efektem programu jest nie tylko pozytywna relacja z klientami, ale także poprawa wyników sprzedażowych sklepów – Głównym zadaniem programów lojalnościowych jest nawiązywanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Taki był główny zamysł wdrożenia „Punktomaniaków” w naszej sieci – mówi Przemysław Gaszewski, Dyrektor Handlowy Polskiej Grupy Supermarketów. – Dziś z radością mogę powiedzieć, że akcja przekroczyła nasze oczekiwania, ponieważ w znacznym stopniu przyczyniła się nie tylko do zacieśnienia relacji z klientami ale również do wzrostów sprzedażowych – dodaje. W „Punktomaniakach” bierze obecnie udział ponad 90 tys. klientów, których średni koszyk jest średnio o 21% wyższy niż w przypadku osób nie objętych akcją. W programie uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów dokonanych w sklepach Grupy. Za każde wydane 10 złotych, klient otrzymuje 10 pkt., które następnie mogą być wymieniane na nagrody (głównie sprzęt AGD/RTV) lub bony rabatowe. Pod koniec kwietnia sieć świętuje trzecią rocznicę wdrożenia „Punktomaniaków”. Polska Grupa Supermarketów posiada ponad 600 placówek w całej Polsce, skupionych pod markami Top Market, Delica i Minuta8, sieć zatrudnia prawie 10 tys. osób.