Już 2 września zostanie ponownie otwarta placówka sieci Natura przy stacji Metro Centrum w Warszawie. Lokal o powierzchni 254,4 m², po kompleksowej przebudowie, pojawi się w zupełnie nowej odsłonie. Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i systematycznym przystosowywaniu wszystkich sklepów do określonego standardu. Ma to celu odświeżenie wizerunku spółki. Zmiany dotyczą unifikacji logotypów oraz palety barw, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów. Z okazji ponownego otwarcia zostały przygotowane liczne atrakcje. Na klientów będą czekały specjalne promocje obejmujące szeroką gamę produktów. Osoby, które w tym dniu pojawią się w drogerii będą mogły również skorzystać z fachowych porad. Na miejscu obecne będzie Studio Badania Włosa firmy Henkel, stanowisko marki Nivea, gdzie będą udzielane dermokonsultacje oraz Studio makijażu L’Oreal. W czasie wydarzenia przewidziane są liczne konkursy z nagrodami, a także drobne podarunki dla kupujących.