POLOmarket rozwija program lojalnościowy przez aplikację mobilną

Aktualności

POLOmarket rozwija program lojalnościowy przez aplikację mobilną

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana. Do tej pory POLOmarket wprowadził w niej m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto w tym czasie POLOmarket udostępnił Klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji i jako jedna z pierwszych sieci przeprowadził dedykowaną akcję wyłącznie dla użytkowników tradycyjnej POLOkarty i e-POLOkarty.

– Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych Klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego tradycyjnej POLOkarty. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci oraz w łatwy i szybki sposób przejrzeć gazetki promocyjne.

Sieć POLOmarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.