17 października podpisano akt notarialny na mocy którego spółka POLOmarket sp. z o.o. stała się udziałowcem spółki GH PL Plus sp. z o.o.
Ten ruch bardzo zbliżył GH PL Plus do zrealizowania założeń zdefiniowanych podczas powstawania aliansu. Podmioty zintegrowane w aliansie dysponują już dziś potencjałem sprzedaży na poziomie 7,0 mld złotych. Udziałowcy zgodnie potwierdzają, że zmierzają do tego, aby alians jak najszybciej osiągnął sprzedaż na poziomie 10 mld złotych rocznie.
W najbliższym czasie, już w nowym układzie z POLOmarketem jako wspólnikiem zostaną potwierdzone cele strategiczne na najbliższy okres. Główna osią działań będzie kontynuacja dotychczasowego rozwoju ekonomicznej marki własnej „Lubię”, która została tak dobrze przyjęta przez konsumentów. Intensywne będą również działania integracyjne na płaszczyźnie zakupowej. Zgodnie z intencjami udziałowców wszystkie działania GH PL Plus mają za cel podniesienie atrakcyjności oferty dla polskiego konsumenta. To z kolei ma sprawić, aby GH PL Plus stała się jednocześnie najlepszą platformą współpracy dla polskich sieci detalicznych.