Od połowy listopada w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4700 sklepach sieci w całej Polsce.
Poszerzenie usługi w sieci sklepów Żabka i Freshmarket o kolejnego operatora to odpowiedź na aktualnie panujące trendy. Rok 2016 był pierwszym w historii, w którym segment przesyłek kurierskich osiągnął największy udział w ogólnej wartości rynku usług pocztowych – według „Raportu o stanie rynku pocztowego w 2016 roku”. Wynika to m.in. z dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz silnej konkurencji ze strony operatorów pocztowych.
–Nasi Klienci są zapracowani i zabiegani, często nie są w stanie odebrać paczki do godz. 20.00 i oczekują rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie. Możliwość odbioru paczek realizowanych przez Pocztę Polską w naszych sieciach, to olbrzymie ułatwienie dla naszych Klientów, wpisujące się w ideę formatu sklepu convenience – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.
Klient Poczty Polskiej otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego przez odbiorcę sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, adresat otrzyma powiadomienie SMS-em. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów.