Poczta Polska przestanie być konkurencją dla drogerii?

Aktualności

Poczta Polska przestanie być konkurencją dla drogerii?

Poczta odświeża wizerunek. Czy zrezygnuje ze sprzedaży kosmetyków i chemii?

Według Gazety Prawnej zapowiadają się zmiany wizerunkowe Poczty Polskiej.  Porządki w placówkach widoczne będą już pod koniec czerwca. Zwiększy się liczba samoobsługowych stref handlu, bo poczta uznała, że klienci oczekują, by towar pojawił się także poza okienkiem.  Duz e zmiany zapowiadane są w asortymencie handlowym, oferowanym przez placówki pocztowe.

Poczta zapowiada, że wycofana zostanie część wydawnictw książkowych, które nie cieszą się powodzeniem, ograniczony zostanie też asortyment gospodarstwa domowego – znikną kosmetyki, odświeżacze powietrza czy środki chemiczne. Zmniejszy się też liczba artykułów papierniczych. Ale to nie znaczy, że półki opustoszeją, a handel w placówkach zniknie. – Zostawiamy książki, prasę, produkty okołopocztowe (koperty, opakowania – red.) i piśmiennicze. Dodatkowo chcemy skupić się na akcjach okolicznościowych, mamy już ich harmonogram – wylicza Marta Piekarczyk, dyrektor wydziału zarządzania działalnością handlową Poczty. Chodzi o upominki i produkty wprowadzane na specjalne okazje, jak ręczniki sprzedawane przed Bożym Narodzeniem czy flagi przed świętami majowymi.  Najpewniej w ofercie pozostaną też znicze, które przynoszą duże zyski przed Wszystkimi Świętymi. Ale decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

 

Źródło: Gazeta Prawna

Fot.: Poczta Polska