Marka wody mineralnej Piwniczanka ruszyła z konkursem konsumenckim, który potrwa do 2.06.2024 r.
Cel aktywacji konkursu wpisany jest w DNA marki wody mineralnej Piwniczanka, która koncentruje się wokół propagowania zdrowego i aktywnego stylu życia. Dodatkową intencją jest podniesienie świadomości pochodzenia wody mineralnej Piwniczanka, która wydobywana jest w ekologicznie czystych terenach Beskidu Sądeckiego, uzdrowiskowej miejscowości Piwniczna – Zdrój.
W ramach głównej nagrody Piwniczanka przygotowała tygodniowy pobyt w Domu z Widokiem w sercu Beskidu Sądeckiego, w Piwnicznej – Zdrój. To miejsce skąd od 55 lat wydobywana jest woda mineralna Piwniczanka. Dodatkowo w konkursie wygrać można miesięczne diety od Nice To Fit You, rowery trekkingowe Romet oraz plecaki Alpinus.
„Chcemy, aby Konsumenci naturalnie budowali korelację między zdrowym trybem życia i naszą wodą. To właśnie woda mineralna Piwniczanka z bogatym składem i historią pełni absolutnie kluczową rolę w codziennym wsparciu zdrowia” – potwierdza Marek Gaworucha, kierownik marketingu i sprzedaży Piwniczanki.
Konkurs będzie promowany w ramach kampanii digital, na profilu marki na FB i Instagramie https://www.facebook.com/piwniczankapl, https://www.instagram.com/piwniczanka/, TT LinkedIn, OOH, prasie, materiałach POS oraz w kampanii radiowej.
Za organizację i przeprowadzenie odpowiedzialna jest Agencja Feno wraz z niezależnym konsultantem marketingowym Michałem Leszczyńskim.