OSM Piątnica wkrótce rozpocznie ogólnopolską kampanię promującą nową linię innowacyjnych produktów – Jogurty typu greckiego. Będzie to pierwsza kampania reklamowa w długoletniej historii spółdzielni.
OSM Piątnica, znana do tej pory z wysokiej jakości serków i śmietan, rozwija nową kategorię produktów. Mleczarnia w ubiegłym roku wprowadziła na rynek dwa jogurty naturalne, a obecnie w ofercie firmy znalazły się Jogurty typu greckiego – pozbawione tłuszczu, o wysokiej zawartości białka. Celem zapowiadanej kampanii reklamowej jest promocja nowej linii produktowej oraz zbudowanie świadomości marki Piątnica również jako producenta jogurtów na wartym ponad 2 mld zł rocznie rynku.
– OSM Piątnica to jedna z najszybciej rozwijających się mleczarni w Polsce – podkreśla Tomasz Głasek, dyrektor handlowy. – Wnikliwie obserwujemy zachowania konsumentów i reagujemy na pojawiające się trendy. W tym roku rozpoczęliśmy produkcję wyróżniającego się na rynku gęstego Jogurtu typu greckiego, który nie zawiera tłuszczu, ma natomiast bardzo dużo białka. Jest to absolutna nowość na polskim rynku mleczarskim, która, mamy nadzieję, wzmocni markę Piątnica w tej grupie produktowej.
– W kategorii jogurtów do osiągnięcia sukcesu rynkowego, oprócz wyróżniającego się produktu, potrzeba synergii trzech elementów: szerokiej dystrybucji, informacji konsumenckiej i reklamy – wyjaśnia Tomasz Głasek. – Do tej pory naszą pozycję budowaliśmy w oparciu o dwa pierwsze obszary. Z uwagi na rozwój marki Piątnica w nowej kategorii produktowej zdecydowaliśmy się na uzupełnienie naszych dotychczasowych aktywności o działania reklamowe. Aby mile zaskoczyć konsumentów, na tym etapie, tuż przed premierą pierwszych spotów, wolimy nie zdradzać szczegółów kampanii.