OSM Piątnica – producent serka wiejskiego, śmietan i mascarpone – podsumowuje I półrocze 2014 r. W ciągu minionych 6 miesięcy Spółdzielnia rozwinęła portfolio produktów, wzmocniła swoją obecność w kategorii jogurtów oraz przeprowadziła pierwszą od początku istnienia firmy kampanię reklamową. Zakończono także kolejne inwestycje, o łącznej wartości 93 mln zł, a ogólna sprzedaż została zwiększona.
W ciągu ostatnich 6 miesięcy Spółdzielnia znacznie poszerzyła swoją ofertę produktową. Wprowadziła na rynek pierwszy w Polsce Jogurt typu greckiego bez tłuszczu i o podwojonej zawartości białka oraz 4 nowe warianty smakowe jednego ze sztandarowych produktów Spółdzielni – serka Twój Smak Puszysty. Istotne zmiany dotyczą także opakowań produktów Piątnicy. Firma stworzyła m.in. trójwarstwową butelkę Mleka Wiejskiego z dodatkową warstwą chroniącą przed światłem. Zakrojone na szeroką skalę wsparcie promocyjne uzyskał nowy jogurt typu greckiego, któremu Spółdzielnia poświęciła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową, prowadzoną w czerwcu i lipcu br. pod hasłem „Twoja Wielka Grecka Przygoda”. Kampania objęła telewizję, Internet, kina a także prasę branżową i handlową. W lutym 2014 r. zakończył się proces inwestycyjny związany m.in. z uruchomieniem nowoczesnej, wysokowydajnej instalacji do produkcji jogurtów typu greckiego. Zakup nowych urządzeń kosztował mleczarnię 48 mln złotych, a w budowę hal produkcyjnych i magazynów Spółdzielnia zainwestowała 45 mln złotych. 25% wartości tych inwestycji sfinansowano z funduszy unijnych. Na najbliższe miesiące firma zapowiedziała dalsze innowacje produktowe. Jesienią w ofercie pojawią się kolejne nowości w kategorii jogurtów, a na początku 2015 r. Spółdzielnia zamierza wprowadzić do sprzedaży mleko z gospodarstw ekologicznych.