Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku, otworzył swój czwarty sklep w Warszawie w sobotę 14 sierpnia br. Dyskont mieści się w nowej Galerii Modlińskiej, przy ul. Starowiślnej.
– Rozwój sieci sklepów Action w największych aglomeracjach w Polsce to jeden z głównych celów naszej marki na ten rok. Niedawno otworzyliśmy kolejne sklepy we Wrocławiu i Poznaniu. Czwarty sklep w Warszawie zlokalizowany jest w nowo wybudowanej Galerii Modlińskiej. Centrum zakupowe znajduje się w popularnej i świetnie skomunikowanej części Białołęki – pomiędzy ulicą Modlińską a kanałem Żerańskim. Jestem przekonany, że klienci docenią to dogodne położenie, wyróżniające się bliskością głównych dróg oraz przystanków komunikacji miejskiej i będą chętnie odwiedzać sklep Action – mówi Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.
Sklep Action na warszawskiej Białołęce będzie dziać w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Market zajmuje powierzchnię prawie 870 m2.
W Galerii Modlińskiej, w której otworzył się sklep dla klientów działać będzie kilkanaście sklepów, w tym popularne markety spożywcze oraz punkty gastronomiczne. Na klientów czeka wspólny parking na około 90 miejsc postojowych oraz stojaki na rowery.
Z dbałości o środowisko
Coraz więcej produktów pojawiających się w ofercie sklepów Action powstaje w sposób zrównoważony – z poszanowaniem środowiska i oszczędnością zasobów. Firma między innymi wycofała ze swojej oferty jednorazowe sztućce i naczynia z plastiku, zamieniając je na drewniane i papierowe, zanim stało się to obowiązkowe.
– Zrównoważony rozwój staje się coraz większym priorytetem dla Action, zwłaszcza w obszarze związanym z oferowanymi przez nas produktami. W ubiegłym roku 76% naszych wyrobów bawełnianych pochodziło z ekologicznych źródeł w ramach programu BCI (Better Cotton Initiative). Jednocześnie ponad 60% naszych produktów z papieru i drewna posiada certyfikaty FSC i PEFC. Naszym celem jest osiągnięcie do 2025 r. tych wskaźników na poziomie 100% – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce.