POLOmarket uruchomi serwis, na którym klienci będą mogli wyrażać swoje opinie na temat dokonywanych w sieci sklepów zakupów. Dzięki serwisowi sieć POLOmarket będzie mogła poznać opinie klientów na temat artykułów dostępnych w sprzedaży, poziomu obsługi, skuteczności dotarcia do klientów poprzez reklamy i gazetki promocyjne oraz poziom satysfakcji z dokonywanych w sieci sklepów zakupów. Klienci, którzy będą chcieli podzielić się swoją opinią na serwisie codziennie będą mogli zdobyć 100 zł, raz w miesiącu – 2 tys. zł, a nagroda główna to 10 tys. zł. – Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich Klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich Klientów – informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.