Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.
Wszystkie nowości Łowicza są takie, że Łooo! Kampania outdoroowa odzwierciedla najnowsze propozycje marki – letnią edycję dżemów truskawkowych, passatę pomidorową oraz sosy egzotyczne z przyprawami. Produkty wspaniale prezentują się w miejskiej przestrzeni na kolorowych tablicach, które podkreślają ich wyjątkowy charakter.
Po raz pierwszy w ramach jednej kampanii pokazane są 3 kategorie produktów marki: dżemy, produkty pomidorowe i sosy. Każda z kategorii ma swój odrębny layout, który ją wyróżnia. To największa z kampanii outdoroowych w historii marki. Citylighty pojawiły się w 8 największych miastach Polski, łącznie na ponad 1400 tablicach.