To pierwszy taki projekt w Polsce. Nowa strona internetowa firmy Virtu – www.virtu.com.pl, skierowana do klienta ostatecznego, tworzy zupełnie nową przestrzeń interakcji z użytkownikiem. Czy Virtu ma szansę zapoczątkować przełom w branży, w której e-komunikacja wciąż pozostaje największą bolączką producentów?
Strony internetowe producentów branży FMCG pozostawiają wiele do życzenia. Większość z nich ogranicza się do prezentacji oferty i wypunktowania suchych informacji o firmie, co najczęściej przynosi skutek odwrotny do zamierzonego. Znudzony użytkownik po zaledwie kilku kliknięciach zamyka stronę. Nie odnajduje na niej nic, co mogłoby go zainteresować. Nieliczne firmy wpadają na pomysł, jak usprawnić komunikację na stronie. Jeszcze mniej umiejętnie wprowadza go w życie. W czym tkwi sekret nowej strony?
Kluczem do zrozumienia fenomenu nowej strony Virtu jest filozofia marki. Firma przedstawia siebie jako producenta dań gotowych. Za swoją misję podaje oferowanie produktów łatwych i szybkich w przygotowaniu, które pozwalają zaoszczędzać czas. Filozofię brandu najlepiej oddaje podstrona RÓB CO LUBISZ. Zakładka prezentuje wartości firmy w formie opowieści, których bohaterami są ludzie z pasją. Już wkrótce uzupełnią ją autentyczne sylwetki i historie Ambasadorów Marki, czyli najbardziej oddanych klientów Virtu.