4 września br. ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, jest sympatyczny piesek Scottie. To terier szkocki, obecny w logo Netto, który tym razem zaprosi do wspólnej zabawy. W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego „Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów. W tegorocznej odsłonie programu Scottie wraca razem z paczką swoich najlepszych przyjaciół, którzy podpowiedzą rodzicom i dzieciom, co zrobić, aby zawsze być w dobrej formie. Te informacje najmłodsi znajdą w atrakcyjnym albumie pełnym gier, zabaw, wyzwań, porad i ciekawostek. Program lojalnościowy „Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myślą o rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko rozrywką, ale także okazją do nauki. Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigłówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci. Program „Ze Scottiem do supermocy” potrwa do 29 października 2017 r.