Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.
„Społem” z projektem marketingowym pod nazwą “Majonez Kielecki – Sekret dobrej kuchni” rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą najpopularniejsze kanały telewizyjne, telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.
Oczekiwany efekt akcji? – Liczymy na 200 – 300 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do okresu letniego – mówi Bogusława Krzyk, kierownik działu Marketingu WSP „Społem”. – To dlatego już po raz siódmy przy wsparciu środków unijnych inwestujemy w wiosenną kampanię promocyjno – informacyjną. Widzimy realne przełożenie dotychczasowych działań na sprzedaż oraz wzmocnienie wizerunku marki – dodaje Bogusława Krzyk.