LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Aktualności

LOTOS ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Kolejne stacje sieci LOTOS będą w tym roku objęte standaryzacją. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych. Wprowadzenie spójnego i wyższego standardu na stacjach to teraz główny cel spółki LOTOS Paliwa zarządzającej siecią. W 2019 r. spółka planuje wydać kilkaset mln zł na dalszy rozwój, czyli budowę nowych oraz modernizację istniejących obiektów. W 2019 r. zaplanowano ujednolicenie kolejnych 14 stacji sieci LOTOS. To: Pabianice, Rosówek, Rybnik, Mikołów, Gdynia, Reda, Kikół, Puck, Skołoszów, Wrocław, Krosno, Pasłęk, Gdańsk i Kutno. W sumie do 2020 r. zmodernizowanych ma być kilkadziesiąt stacji. Zgodnie z planami do 2024 r. z rynku zniknie marka Optima. Nie oznacza to jednak, że blisko 200 stacji paliw z logo LOTOSU przestanie działać. Stacje własne w segmencie ekonomicznym zostaną podniesione do standardu premium. Podobnie będzie ze stacjami franczyzowymi, które zdecydują się na przedłużenie umowy.