Lody, które łączą – Grycan startuje z nową kampanią

Konkursy i akcje

Lody, które łączą – Grycan startuje z nową kampanią

Grycan rozpoczął nową, szerokozasięgową kampanię pod hasłem „Lody, które łączą”, opowiadającą o wspólnych rodzinnych chwilach z lodami Grycan w roli głównej. Materiały promocyjne będą pojawiać się w telewizji i na ekranach kin, w kanałach Digital, OOH, punktach sprzedaży, a także prasie lifestylowej oraz na profilach twórców internetowych.

Kampanii „Lody, które łączą”  towarzyszy hasło „Grycan. Niezapomniany smak, tradycyjnie”, podkreślające wieloletnie przywiązanie marki do rodzinnych wartości i przekazywanych z pokolenia na pokolenie receptur. Kluczową rolę odgrywają w niej doskonały smak i wysoka jakość lodów Grycan, które wyróżniają markę od początku jej istnienia. Nowa komunikacja zachęca do celebrowania codziennych chwil, które dzięki wspólnemu smakowaniu lodów nabierają szczególnego znaczenia.

Bohaterami produktowymi kampanii są najchętniej wybierane smaki – Lody Bakaliowe, Czekoladowe
i Śmietankowe z sosem karmelowym, a także nowości – Lody Śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym oraz Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja.

Wielokanałowe działania obejmują pełnozasięgową kampanię telewizyjną ze spotami we wszystkich głównych stacjach oraz kinach Cinema City. Zaplanowano również kampanię outdoorową w 8 największych miastach, szeroko zakrojoną kampanię video oraz display w internecie, jak również w mediach społecznościowych oraz obecność marki w prasie lifestylowej. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami na Instagramie i TikToku. W ramach kampanii realizowane są również zintensyfikowane działania trade marketingowe w wybranych sieciach rynku nowoczesnego i punktach handlu tradycyjnego.

Za kreację, produkcję spotu oraz działania w kanałach Digital (w tym na TikToku) odpowiada agencja Golden Submarine. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Działania PR, content marketingowe oraz współprace z influencerami na Instagramie prowadzi agencja Solski Communications.

Landing page kampanii: https://www.grycan-lodyktorelacza.pl/

Spot i pozostałe materiały audiowizualne:

https://www.youtube.com/watch?v=N9nzKKu67Nc
https://www.youtube.com/watch?v=kCWzpZLhtko
https://www.youtube.com/watch?v=oFEVPi7-sD0
https://www.youtube.com/watch?v=lHqiwhEVD9s