Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę.
W Lidlu dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski – mówi o tym oznaczenie „Polski chów, polska produkcja”. – Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalnych producentów i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Wśród naszych partnerów są zarówno duże, znane firmy jak i lokalni, regionalni, rodzimi producenci. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Skala sprzedaży świeżego mięsa w Lidlu w Polsce potwierdza jakość oferowanych produktów oraz ich popularność wśród klientów. 100% sprzedawanego, świeżego mięsa pochodzi od producentów z Polski, którzy doceniają współpracę z firmą Lidl.
Jakość polskich produktów mięsnych i drobiowych została doceniona również za granicą. Jedną z kategorii szczególnie wyróżnianą w innych krajach europejskich jest wieprzowina. Polskie mięso wieprzowe jest eksportowane za pośrednictwem Lidl Polska m.in. do sieci sprzedaży Lidla w Czechach, na Słowacji i na Litwie.