Lidl Polska z okazji zbliżających się świąt dziękuje swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego roku, który przyniósł wiele wyzwań. W kampanii „Jesteśmy wdzięczni” sieć zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym.
Kampania to podziękowanie za codzienne działania – uprzejmość, dbanie o bezpieczeństwo klientów oraz zaangażowanie. Jest prowadzona wewnątrz firmy oraz zewnętrznie: w radiu, telewizji, internecie oraz w outdoorze.
– Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.
Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Sieć zwraca uwagę na detale codziennej pracy, które w obecnej sytuacji są niezmiernie istotne: zachowanie dystansu społecznego oraz dbanie o bezpieczeństwo, ale także uprzejmość i uśmiech.