22 września br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji Sieci – “Najświeższe lokalności. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.
Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. W rolę prowadzącego wcielił się Tomasz Jakubiak, kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny znany ze swojego zamiłowania do pielęgnowania lokalności.
Lewiatan w komunikacji przedstawiany jest jako serce lokalnej społeczności. Łączą się w nim interesy i historie gospodarza sklepu, dostawców, klientów. Całej okolicy. Dla klienta Lewiatana płynie z tego zasadnicza korzyść: może zawsze liczyć na świeże, lokalne produkty dobrej jakości. Na takiej lokalnej wspólnocie interesów korzystają wszyscy: lokalny gospodarz sklepu dogląda, lokalny producent wytwarza, a lokalny klient zyskuje.
Na kampanię składają się działania offline i online, w tv, radiu, digitalu i sklepach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada.
Reklamy można zobaczyć na kanale YouTube sieci Lewiatan:
- Najświeższe lokalności spot 15sec. https://www.youtube.com/watch?v=Pol07Y3lhww
- Najświeższe lokalności spot 30sec. – https://www.youtube.com/watch?v=6vpN6mtzaIs
- Spot promocja w Lewiatanie: https://www.youtube.com/watch?v=WSgCWYUkjzM
PSH Lewiatan to największa polska sieć franczyzowa oraz jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku.