Aż 78% konsumentów docenia zmiany wprowadzane przez markę Velvet od wiosny br. Zmiany dotyczą dwóch obszarów: jakości i prezentacji produktów oraz strategii komunikacji marketingowej.
Marka Velvet to od lat wciąż najlepiej rozpoznawalna marka papierowych wyrobów higienicznych, zna ją aż 96% konsumentów. Od wiosny 2014 roku na rynku polskim jest oferowana w nowych opakowaniach, które podkreślają zmiany jakościowe wprowadzone w samych produktach. Zmieniono standard papieru toaletowego składającego się z trzech, jeszcze bardziej miękkich warstw papieru i znacznie podwyższono chłonność ręcznika papierowego. By tego dokonać w drugiej połowie 2013 roku firma zmodernizowała park maszynowy.
Nowe opakowanie prezentuje też nową ikonę marki – misia polarnego, białego, miękkiego, puszystego i nieskazitelnie czystego, który doskonale odzwierciedla wartości marki – miękkość, delikatność, czystość i optymistyczne podejście do życia. Nowy miś jest też bohaterem kampanii reklamowej obejmującej telewizję, prasę, internet, która rozpoczęła się wiosną br. Właśnie rozpoczyna się 2. jesienna fala kampanii połączona z działaniami promocyjnym w punktach sprzedaży.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Zymetria, marka Velvet jest najczęściej wybieraną marką przez konsumentów (30% respondentów) oraz wybieraną regularnie (24 proc. respondentów). A jeszcze kilka miesięcy temu podobne opinie deklarowało 21% Polaków. Dla 1/3 konsumentów jest też marką najczęściej rozważaną w przypadku nowych zakupów.
Aż 78 proc. badanych pozytywnie oceniło zauważone zmiany w produktach Velvet, uważając, że są to zmiany na lepsze.
Warto przypomnieć, że marka Velvet została wprowadzona na rynek polski w 1997 roku i była to pierwsza marka w kategorii higienicznych wyrobów papierowych. Od sierpnia 2013 roku jest zarządzana przez niezależną polską firmę Velvet CARE, a niemalże wszystkie produkty są produkowane w małopolskiej papierni w Kluczach.