6-7 kwietnia w Hilton Hotel and Convention Centre w Warszawie odbędzie się Kongres Poland & CEE Retail Summit 2016. Celem kongresu jest budowanie społeczności biznesowej, która tworzy nową jakość oraz rozwija polski i europejski handel. Każdej kolejnej edycji kongresu cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem, budowanie lepszego zrozumienia celów biznesowych stawianych przez poszczególne sieci handlowe i producentów, promowanie dobrych praktyk współpracy na linii producent FMCG – sieć handlowa, tworzenie unikalnej w skali regionu CEE przestrzeni ułatwiającej nawiązywanie relacji oraz rozpoczęcie rozmów na temat przyszłej współpracy. Kongres dzięki swojej rozbudowanej formule i obecności kluczowych rynkowych graczy, od 8 lat realnie wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. Rosnąca z roku na rok frekwencja (ponad 920 uczestników podczas edycji 2015) oraz powiększające się grono stałych oraz nowych uczestników kongresu, potwierdza efektywność przyjętej formuły wydarzenia. W tym roku kilka innowacji i zmian: wydłużona sesja speed networking, dwie sesje Trade Briefing, równoległa sesja „Innowacje i trendy w handlu”. „Poradnik Handlowca” jest głównym patronem branżowym.