Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA należący do czołówki najlepiej sprzedających się produktów z portfolio producenta, trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na początku września i potrwa do wyczerpania zapasów.
Diamant jako lider rynkowy, nie tylko oferuje w sprzedaży szeroki wybór cukrów i asortymentu cukrowego, lecz także kreuje trendy i zachęca konsumentów do sięgania po przepisy na kreatywne słodkości. W ubiegłym sezonie miłośnicy cukru trzcinowego DRY DEMERARA mogli zebrać kolekcję czterech wyjątkowych podkładek pod kubki z kawowymi napisami. Tegoroczna akcja to magnetyczne słodkie inspiracje – kolekcja czterech magnesów na lodówkę, prezentująca różne napoje. Magnesy kierują konsumentów na dedykowany kanał YouTube – Diamantowa Kuchnia, na którym dostępne są tutoriale z przepisami na kreatywne napoje z wykorzystaniem cukru DRY DEMERERA – herbatę jaśminową z pianką cytrynową, gorącą czekoladę z musem malinowym, espresso z mascarpone i migdałami oraz smoothie ciasteczkowo-dyniowe.
– Początek jesieni to idealny czas na przygotowywanie wyjątkowych napojów, do czego będą zachęcać kreatywne magnesy na lodówkę dostępne w promocyjnych opakowaniach naszego flagowego produktu – cukru trzcinowego DRY DEMERARA – mówi Paweł Maciejewski, Dyrektor ds. sprzedaży Pfeifer & Langen Polska. Kolekcjonerski wymiar akcji skłania do zebrania wszystkich magnesów i poznania całej serii przepisów. Akcja ma charakter przede wszystkim prosprzedażowy, ale i wizerunkowy, utrwalając pozytywny wizerunek Diamant jako nowoczesnego, kreatywnego lidera branży, będącego blisko konsumentów.
Akcja marki Diamant zyska wsparcie promocyjne. Planowana jest kampania digitalowa oraz influencer marketing. Zaplanowano komunikację w social mediach oraz poprzez działania public relations.