15 lutego br. w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 202 otwarty został kolejny sklep sieci Lidl. Z okazji otwarcia przygotowano specjalne atrakcje. Na pierwszych klientów, w dniu otwarcia czekały m.in.: książki „Rodzinna Kuchnia Lidla”.
Z okazji otwarcia nowego sklepu zorganizowano atrakcje dla dzieci w tym rozdawanie balonów. Dodatkowo pierwsi klienci, którzy odwiedzili sklep Lidla mogli poczęstować się aromatyczną kawą serwowaną przez baristów, a także croissantami.
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1 400 mkw. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało 30 osób.
– Naszym klientom zapewniamy szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach. W myśl hasła „Co tydzień coś nowego” kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje – powiedział Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Firma Lidl od lat nieustannie współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców.
W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu.