W czasach stale rosnącej konkurencji rynkowej i walce o klienta, wszystkie firmy traktują priorytetowo istotę szkoleń i podwyższania kompetencji pracowników każdego szczebla. Umożliwienie pracownikom, a w przypadku Sieci Rabat Detal również franczyzobiorcom podniesienia kompetencji efektywnie wpływa na przewagę konkurencyjności nad innymi podmiotami w branży FMCG.
Szkolenia gwarantują dynamiczny rozwój w dedykowanych obszarach oraz możliwość nieustannego dostosowywania się do zmian jakie obserwujemy w rynku. Rabat Detal systematycznie podkreśla, że efektem budowania przewagi rynkowej i szansą dla organizacji jest wewnętrzny zasób personalny. Wykwalifikowany pracownik jak również właściciel franczyzy to potencjał w upowszechnianiu nowoczesnych trendów rynkowych.
Wykorzystywanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia jest elementem strategicznym Sieci Rabat Detal, a profesjonalne zarządzanie powyższymi zasobami pozwala zdobywać przewagę konkurencyjną. Sieć liczy obecnie ponad 1800 sklepów na terenie Polski, jednakże plany na koniec 2019 r. są bardzo ambitne, a nadchodący nowy rok planuje się rozpocząć z liczbą 2000 sklepów na terenie Polski.
Foto: Pixabay