Kaufland Polska od 20 lat realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, podejmując działania na rzecz m.in. ochrony środowiska czy wsparcia lokalnych społeczności. Sieć postanowiła udokumentować dotychczasowe działania, wydając pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju.
Publikacja pt. “Kaufland – więcej niż handel” powstała zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania Global Reporting Initiative (GRI).
Raport zrównoważonego rozwoju za rok obrotowy 2019 to pierwszy tego typu dokument w blisko dwudziestoletniej historii Kauflandu w Polsce. Obszerny materiał stanowi podsumowanie działań prowadzonych w ramach trzech wyznaczonych przez detalistę filarów odpowiedzialnego biznesu: Zdrowia i zdrowego odżywiania, Ojczyzny i Natury.
– Jako jedna z największych firm sektora handlu detalicznego w Polsce dobrze rozumiemy wpływ, jaki wywieramy na środowisko oraz otoczenie społeczne i przyjmujemy za to oddziaływanie odpowiedzialność. To między innymi dlatego kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem znajdują się w samym centrum strategii naszej firmy, która łączy dążenie do ciągłej poprawy wyników przedsiębiorstwa z celami społecznej odpowiedzialności biznesu – mówi Gunnar Günther, Prezes Zarządu Kaufland Polska.