Katarzyna Cichopek, która niedawno została ambasadorką ogólnopolskiego programu „Z serca dla dzieci” organizowanego przez Polski Czerwony Krzyż oraz firmy Kaufland i Procter & Gamble, odwiedziła mokotowskie ognisko Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” pomagające rodzinom w potrzebie. Podczas wizyty, aktorka przekazała podopiecznym placówki produkty P&G objęte programem, zakupione w sklepie Kaufland.
Pomaganie jest takie proste. Akcja „Z serca dla dzieci” jest doskonałym tego przykładem. Wystarczy, że robiąc zakupy dla swojej rodziny, wybierzemy określone produkty Procter & Gamble w dowolnym sklepie Kaufland. Zachęcam wszystkich, by włączyli się do akcji! – mówi aktorka.
Przypomnijmy, celem akcji „Z serca dla dzieci”, w którą zaangażowała się Katarzyna Cichopek jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce. Polski Czerwony Krzyż zadba o to, by produkty i zebrane podczas akcji fundusze zostały przeznaczone na zakup najbardziej potrzebnych artykułów dla dzieci. Mechanizm akcji jest bardzo prosty: 1% ze sprzedaży marek P&G takich jak: Ariel, Vizir, Lenor, Bonux, Pampers, Fairy, Pantene, Always, Head&Shoulders, Old Spice i Gillette, w sklepach Kaufland zostanie przekazany na rzecz podopiecznych PCK. Akcja potrwa do 30 września.