Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland

Aktualności

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland

03 października 2014

Katarzyna Bujakiewicz, popularna aktorka i promotorka zdrowego stylu życia, została ambasadorką marki Bakalland. Zaprasza konsumentów do wspólnego poznawania magicznego świata bakalii oraz odkrywania jego tajemnic, które tkwią w najwyższej jakości produktów. Celem kampanii jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko wyśmienity dodatek do ciast, ale również doskonała, zdrowa i wartościowa przekąska. Kampania wystartowała 1 października i obejmie TV, prasę, Internet, media relations oraz działania niestandardowe.

Kasia Bujakiewicz wyruszyła w niezwykle inspirującą podróż po plantacjach bakalii Bakalland. Okazuje się, że świat bakalii jest pełen słońca i pozytywnej energii. Ambasadorka podróżowała śladami 5 bakalii: żurawiny, śliwki, migdała, rodzynki i moreli.

1 października Kasia Bujakiewicz rozpoczęła opowieść o słonecznej Turcji, w której dojrzewają najsłodsze morele i winogrona. Następnie przenosi się do USA, aby pokazać, jak pięknie wyglądają zbiory żurawiny oraz ile kryją w sobie cennych składników. Zdradza nam również sekret soczystej śliwki czy chrupiących migdałów pochodzących z Kalifornii.

Razem z Kasią Bujakiewicz konsumenci będą mogli odkrywać niezwykłą historię, która kryje się w torebkach bakalii Bakalland. Przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzone zostały badania na temat postrzegania wizerunku aktorki oraz utożsamiania jej z marką Bakalland. Aż 65% respondentek znało imię i nazwisko Katarzyny Bujakiewicz, a 94% badanych uznało, że doskonale nadawałaby się do promocji bakalii. W analizie wizerunku Kasia Bujakiewicz najczęściej określana była jako osoba radosna (99% badanych), naturalna (95%) i otwarta (92%), która oferuje produkty wysokiej jakości, naturalne, smaczne i zdrowe. Te same określenia pasowały również, zdaniem respondentek, do marki Bakalland. Badania przeprowadzone zostały na grupie kobiet w wieku 25-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tyś mieszkańców.

Kampania ma charakter długoterminowy i obejmuje obecność w TV, wspieraną prasą, działaniami w Internecie, materiałami POS oraz PR. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Dodatkowo zaplanowano wiele niestandardowych akcji.