1 grudnia 2016 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczyna trzecią w tym roku telewizyjną kampanię reklamową.
Każda z dotychczasowych dwóch tegorocznych akcji reklamowych w telewizji (wielkanocna oraz realizowana na przełomie października i listopada) docierała do ponad 24 milionów osób w wieku powyżej 16 roku życia. Łącznie, pozwoliło to dotrzeć Lewiatanowi do blisko 90% osób w wieku 16+ (27 390 000 osób). Ponadto, w okresach pomiędzy kampaniami telewizyjnymi reklamy Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan emitowane były na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych.
W bieżącej kampanii reklamowej, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia wyemitowanych zostanie ponad 4.000 spotów reklamowych Lewiatana – wizerunkowych oraz z produktami promocyjnymi. Emisje planowane są przed filmami, serialami, programami informacyjnymi i rozrywkowymi, jak np. Śniadanie do łóżka, Dzienniki Bridget Jones, Kochaj albo rzuć, Ciacho, Jak się pozbyć cellulitu, Merida Waleczna, 12 mężczyzn z kalendarza, M jak miłość, Ojciec Mateusz, Barwy szczęścia, Świat wg Kiepskich, Pierwsza Miłość, Blondynka, Rozdarte serca, Uwaga, Pogoda, Jeden z dziesięciu, Jaka to melodia, Wiadomości, itp.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z niewielu sieci franczyzowych tak szeroko reklamującą się w ogólnopolskich mediach.