Tylko w lipcu aż 80% Polaków przynajmniej raz uczestniczyło w imprezie grillowej na świeżym powietrzu. Z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK statystyczny Polak w zeszłym miesiącu był na grillu przynajmniej dwa razy. – Na przełomie lipca i sierpnia konsumenci chętnie spotykają się w parkach, ogrodach czy na działkach, by cieszyć się wspaniałym jedzeniem i latem razem z przyjaciółmi i rodzinami – mówi Iwona German, Dyrektor Marketingu McCormick Polska, właściciela m.in. marki Kamis. Według badań GfK na niemal każdej imprezie grillowej w Polsce obecne będą cztery produkty-ikony: kiełbasa zwyczajna, karkówka, ketchup i musztarda. – Jesteśmy niezwykle usatysfakcjonowani widząc dane, z których wynika, że produkty Kamis pojawią się na większości stołów, gdzie będą spożywane produkty z grilla. Co więcej, dane sprzedażowe pokazują, że konsumenci przy tej okazji sięgają także po inne nasze produkty – dodała Iwona German. Wśród nich znajduje się wprowadzona na rynek dwa lata temu linia przypraw do grilla Grill Mates.